onsdag 11 december 2013

Planering

I helgen har jag haft årets sista aktivitet i butiken och det har maskinbroderats.


På lördagen fick de brodera ut ett monogram som jag stygnsatt i förväg åt dem i korsstygnsprogrammet.
De fick också använda ett broderi där vi använde endlesssbågen och vingnål.


Söndagens tema var Jul och det broderades grytlappar, det blev en massa fina varianter.
Själv tänker jag använda mina till glöggmattor.

Så nu när årets träffar är slut har jag börjat att förbereda vårens aktiviteter.




Min tanke är att det ska bli en återförbrukningshelg, en träff som alla kan vara med på.
I dag kommer jag att frigöra mitt fulla huvud från passande projekt till det.

Ha en bra dag.
Ingrid

5 kommentarer:

  1. Hej, kan man få köpa dina stygnsatta monogram ?
    De är så fina och om jag förstår rätt är de lite större i storlek ?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du gillar mina monogram, men de är inte till salu.
      De som har fått dem är de som gått kurs hos mig, och är du intresserad av att lära dig hur man stygnsätter dem får du gärna höra av dig.

      Radera
  3. Kan du inte ha en kurs i stygnsättning ?

    SvaraRadera
  4. Denna helgen har jag en kurs tillsammans på HQ/Pfaffs program med Helena i Norrköping i hennes butik och det är möjligt att det blir fler tillfällen.

    SvaraRadera