onsdag 23 oktober 2013

Overlock tillbehör.


Jag håller just nu på med att konstruera ett Overlockprojekt där jag  använder olika pressarföter.
Overlockmaskinen är verkligen en favorit för mig, den kan användas till så mycket roligt.


I går kom passpolaen på  plats och jag har använt passpoalfoten till det. Den till vänster passar till HQ/Pfaff overlocker och den till höger passar på Berninas overlocker.

Ikväll packar vi bilen och imorgon ger vi oss av mot Syfestivalen i Älvsjö. Jag finns i montern B02:55.
      Välkomna att besöka mig där.


Jag kommer att vara där med Madeira tråden  och det blir   mässpriser både på tråd och trådboxar. 


Ha en bra dag och hoppas vi ses på Syfestivalen.
//Ingrid








2 kommentarer:

  1. Kul att du kommit igång och bloggat
    Behöver nog gå en kurs hos dig med overlocken
    Ses i Älvsjö

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du hittat hit och en syhelg skulle vi kunna planera in framöver:o)

      Radera