fredag 1 november 2013

En ledig dag.

Idag är jag ledig och hade tänkt göra jättemycket, men min kropp talar om för mig att jag ska vila.
Jag tror det är sviter efter  Syfestivalen.

Det är lika mycket som ska fixas efter mässan som före.  Bara roliga saker med andra ord.

Att vara med på Syfestivalen var jätteroligt, och att få möta både gamla och nya kunder i en annan miljö än hemma i butiken var en härlig upplevelse.

Tack alla ni som kom till min monter, och tack för alla positiva kommentarer om att se Madeiras tråd igen.

Imorgon ska jag åka till Norrköping, där är det Recycle mässa i Knäppingsbergsområdet.
Det känns som om det kommer att bli en toppen dag imorgon.
Rapport och bilder kommer senare.

En annan sak visst är det här ett passande namn på en butik.


Trevlig helg.
//Syingrid



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar